CERME Konferansında 6-10 Şubat 2019 tarihlerinde Hollanda’nın Utrecht kentinde onbirincisi düzenlenen CERME Kongresi’nde* okulumuz matematik öğretmenlerinden Merve Esmer’in MEF Üniversitesi Dr. Öğretim Üyesi Rukiye Didem Taylan ile birlikte hazırladığı “Analyzing A Teacher’s Instructional Actions in Response to Unexpected Moments in Teaching- Öğretmenin Beklenmedik Anlara Yanıt Verdiği Sıradaki Eğitici Eylemlerini Analiz Etme” adlı makalesi kabul edilmiştir.
Merve Esmer’in eş yazar olduğu makalenin bildirisi Dr. Öğretim Üyesi Rukiye Didem Taylan tarafından sunulmuş olup söz konusu makale öğretmenimiz Merve Esmer’in MEF Üniversitesi 4.sınıf öğrencisi iken okulumuzda yürüttüğü araştırmaya ilişkindir.
Konferans ile ilgili ayrıntılı bilgiye https://cerme11.org/ adresinden ulaşılabilinir.
*Congress of the European Society for Research in Mathematics Education